עסקאות מקרקעין – מכירה ורכישה

למאמרים נוספים:

הסכם ממון

אתם חיים ביחד כבר תקופה, אתם מאוהבים, אתם מתכננים או חושבים על חתונה או חיים משותפים והמחשבה שחלילה תתגרשו בעתיד

להמשך קריאה »

גישור

אחת מהדרכים לישוב סכסוכים בתוך המשפחה, הן בין בני זוג והן בין יורשים הינה הליך של גישור. הליך הגישור הינו

להמשך קריאה »

עסקאות מקרקעין, למכירה או לרכישה של דירות או נכסים אחרים  הן לא רק חתימה על הסכם מכר / רכישה, הן הרבה מעבר לכך. הסכם המכר צריך להיות ברור, מדויק, מקצועי ולהגן על האינטרסים של כל אחד מהצדדים לעסקה. הסכם המכר צריך לצפות פני עתיד, לקפל בתוכו את הייחודיות של כל עסקה ועסקה וכל נכס ונכס תוך שימת לב מקסימאלית לפרטים.

עסקאות מקרקעין דורשות מהצדדים באופן טבעי לעבוד מול גורמים רשמיים ובין היתר בנקאים למשכנתאות, שמאים, לשכת רישום מקרקעין וגורמים נוספים. עסקאות מקרקעין יכולות להיות תהליך ארוך ומתיש אולם ליווי אישי וצמוד של עו"ד מקצועי יסייע בקידום העסקה והוצאתה אל הפועל בדרך הקלה והטובה ביותר.

עריכת הסכם מכר לא מקצועי וליווי לא מקצועי בעסקאות מקרקעין עלול לגרום לבעיות מורכבות שפתרונן יהיה מסובך, ארוך טווח ובעל משמעויות כלכליות.

בעסקאות מקרקעין יש לשים דגש על התוצאה הטובה ביותר והבטוח ביותר. כשיש לשים דגש על ההיבטים הנלווים לעסקה ואשר שזורים בה באופן קבוע ואלה הם – מיסוי מקרקעין, דיני תכנון ובניה, דרישות החוק וכדאיות העסקה.

בעת רכישת דירה הן מקבלן והן דירת יד שנייה יש לערוך בדיקות מקדימות, בירורים מקדמים הן בהיבטים המשפטיים, הן בהיבטים הפיננסיים והן בהיבטים התכנוניים. את הבדיקות יש לערוך באופן יסודי ומדויק על מנת למנוע טעויות מיותרות.

דילוג לתוכן